9 Eylül 2007 Pazar

DATCA KARGI KOYU




sene 2007 eylül gene datça kargı koyundayım, 3 seneden beri buraya geliyorum. Datça'da çok güzel koylar var . Ama, ben en çok bu koyu sevdim. Bence hepsini gezmelisiniz. gabaklar hayıt bükü ova bükü palamut bükü , datçanın içi , aktur , eski datça , bunların hepsi görülmeye değer yerler . ama ben kargıyı sevdim. Neden bilmiyorum belki , otoparkçı mehmeti (hayattaki en zengin ve mutlu adam) belki yeşim cafe barı belki denizi , belki beyazı (güzel köpek) , belki dereyi, belki ördekleri, güneşi, yemekleri, garsonları, manzarayı , havayı, huzuru sevdim. Kızım eşim ve oğlum o ilk defa geldi buraya 8,5 aylık şimdi ama oda kargı koyunu sevdi ilk defa bugün ayaklarını denize soktu taşlı kumsalın tuzlu taşlarının tadına baktı, çok sevdi oda kargı koyunun taşlarını ve bu koyu. Yeşim bar var burda iyi bir aile işletiyor.Servis (Mustafa ve Elçin'e teşekkürler) ve yemek kalitesi güzel (eline sağlık İhsan Usta) kendizi evinizde gibi rahat hissediyorsunuz. İstediğiniz herşeyi düşünmeden sipariş verebilirsiniz, çünkü yeşim barda kötü yemek yok.Evet datçanın en güzel yeri neresi, nerede denize girmek keyifli derseniz, orası kargı koyu ama siz buraya gelmeyin kalabalık olmasın bozulmasın burası :) . Şaka biryana bence Türkiyenin nadir yerlerinden biri kargi koyu. Bir zamanlar türkbükü öyleydi. şimdi dejenere oldu. güzelim köy bozuldu burasıda ileride öyle olmaz inşallah . Sizde kargı koyuna geldiyseniz bu koy hakkındaki yorumlarınızı buraya yazın lütfen kargı koyunu burada birlikte paylaşalım. Sevgi ve Saygılarımla ..

Hiç yorum yok: